Møder og samtaler

Møder/Samtaler/Karakterer.

I løbet af skoleåret vil forældrene normalt blive indbudt to gange til møde med klassens lærere, dels som et klasseforældremøde, hvor alle klassens forældre indbydes, dels som forældre/elev/lærer samtale, hvor hvert enkelt forældrepar, eventuelt sammen med deres barn, indbydes til samtale med lærerne. Forældrene på 0. og 1. årgang tilbydes to samtaler.

Hvis det viser sig, der bliver brug for en ekstra samtale, så afholdes denne.

I forbindelse med elevernes læring og trivsel udarbejdes der løbende en elevplan i MinUddannelse, som man med fordel kan orientere sig i inden samtalen.

Yderligere orienteres forældrene til børn i 8. og 9. klasse gennem en karakterbog, der i 9. klasse sendes med eleven hjem i oktober, januar og april/maj, og i 8. klasse i december og maj/juni. Forældrene til børn i 6. og 7. klasse orienteres gennem en standpunktsbog, der sendes med eleven hjem i december og maj/juni